botanicare
משחק מקדי לסקס - חביב על הישראלים -סקר. PDF Print דואר אלקטרוני

סקר חדש של דורקס, מותג הסקס המוביל בעולם, המשווק בישראל על ידי חברת ניאופרם, מצא כי 59% מהישראלים מייחסים חשיבות רבה לביצוע "משחק מקדים" במהלך סקס.

 

עוד עולה מן הסקר, כי נשים מייחסות למשחק המקדים חשיבות גדולה יותר לעומת הגברים - 63% בקרב הנשים לעומת 55% מהגברים.

 

הסקר שנערך ע"י מכון ברנדמן, בקרב 470 גברים ונשים בגילאי 18-40 בחן את מידת ההתייחסות לנושא המשחק המקדים טרם קיום יחסי מין ואת מידת ההנאה המיוחסת לפעילות זו.

 

על פי הסקר, 93% מהישראלים נהנים ואף נהנים מאוד ממשחק מקדים, 5 אחוז נהנים במידה בינונית, ו-2% פשוט לא נהנים. עוד עולה כי עם הגיל המשחק המקדים הופך לחלק מהנה יותר (לבעלי ניסיון יש יתרון כמובן) כאשר 67% מהנשאלים בקבוצת גיל 30-40 הצהירו כי הם נהנים מאוד מביצוע משחק מקדים, 54% מבני 25-29 נהנים מאוד ממשחק מקדים לעומת רק 47% בקבוצת הגיל 18-24.

 

רבע שעה למשחק מקדים

 

למרות ההבדלים בין גברים ונשים לגבי רמת החשיבות של המשחק המקדים, הרי שעל פרק הזמן שיש להקדיש לו, יש הסכמה. פרק הזמן הממוצע עומד על כ-14 דקות ללא הבדלים מהותיים בין גברים ונשים. עם זאת הביצוע בפועל מעט שונה, הממוצע עומד על 12.7 דקות, שזה מעט נמוך מהאופטימלי. ראוי לציין כי כ-5% מהאוכלוסיה מציינים כי הם משחקים כחצי שעה לפני הסקס.

 

עוד עולה מן הסקר כי גברים משתמשים יותר באביזרים (62%) לעומת נשים (53%). השימוש באביזרים נפוץ בקרב גילאי 25-29 (66%), לעומת מבוגרים יותר 30-40 (55%) ולעומת צעירים יותר 18-24 (55%). האביזרים הבולטים הם: שמן עיסוי (37%), ביגוד סקסי (29%), חומרי סיכוך (17%) ויברטור (12%) ושוקולד (12%). שימוש בשמן עיסוי וחומרי סיכוך גבוה יותר אצל גברים לעומת נשים.

 

לדברי שלי פסטרנק כץ סקסולוגית חברתית ומנחה קבוצות לזוגיות: "תוצאות הסקר מראות כי למדנו את חשיבותו של המשחק המקדים והתרומה שלו לסקס מהנה יותר וזה בהחלט מעודד. כמו כן שילוב אביזרים שונים כמו חומר סיכוך ומתן עיסוי, הינם דרכים נפלאות ונעימות אשר עוזרות לנו להיכנס לאווירה בתחושה נינוחה ורגועה ומכאן גם תורמות לגיוון חיי המין שלנו. עם זאת אנו עדיין רואים את השוני בין גברים לנשים בהיבט המיני, כאשר נשים מעריכות את חשיבותו של המשחק המקדים יותר מגברים, למרות ששני המינים נהנים ממנו במידה רבה. מסתבר שלמרות שאנחנו חושבים שאנו יודעים כבר הכל, יש תמיד מקום לחינוך וללימוד בנושא מיניות, גם בישראל."

 

דורקס, מותג הסקס מס' 1 בעולם, החוגג בימים אלו 80 שנה לקיומו, מקיים מחקרים על התנהגות מינית באופן רציף ועל מנת ללמוד ולקדם את מיניות טובה בעולם ובישראל.


תגובות
חיפוש
רק משתמשים רשומים רשאים לכתוב תגובות

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."