botanicare
"מי עדן" - טיפים לזמן הפסקת האוכל/אוגוסט 2009 PDF Print דואר אלקטרוני

זמן החזרה לבית הספר קרב ובא. יש לכם ילד אחד או יותר והכנת תיק האוכל לבית הספר בכל יום הופכת להיות דבר שבשגרה. איך אתם, ההורים, יכולים להפוך את הכנת תיק האוכל ואת הפסקת האוכל של ילדיכם למהנה יותר? אביה שנער, מנהלת התחום הרפואי של חברת "מי עדן", נותנת לכם מספר טיפים שיעזרו לכם להנעים את הפסקת האוכל של ילדיכם:


 צאו עם ילדכם לחנות על מנת לקנות קופסה לכריכים, תיק מבודד או אריזה אחרת למזון, שהוא או היא יאהבו לשאת.
 שתפו את ילדכם בבחירת המזון שהוא אוהב. חפשו מזון ושתייה בריאים בממדים קטנים שיתאימו היטב לקופסת / תיק האוכל. לדוגמה, "מי עדן" מציעה בקבוק ילדים של 250 מ"ל, אשר נמכר במארז שישיה ונושא את דמויות "המפלצות הקטנות", נוח וקל לאחיזה. שתיית מים היא דרך בריאה ונטולת סוכר שמרווה את צימאון ילדך במשך כל היום. דוגמאות למזון בריא: כריך עם גבינה/חמאת בוטנים/חומוס או חטיפי גרנולה/פירות יבשים וקורנפלקס כחטיף.
 כשאתם עורכים קניות, חפשו מוצרים שיהפכו את הפסקת האוכל של ילדכם לתענוג. בחרו במפיות צבעוניות שעליהן מצוירות הדמויות האהובות על ילדכם, או קישוט שישמח את ילדכם בארוחה.
 הפכו את הכנת הארוחה לבית-הספר לחלק משגרת הערב לפני השינה. שאלו את ילדייך מה הם ירצו לאכול ביום המחרת.
 הכינו כמה פתקים כתובים ביד או קנו מדבקות שאפשר להכניס לקופסת האוכל של ילדכם. אפילו למילים פשוטות כמו "אני חושבת עליך" או "אני גאה בך" על פתק או מדבקה. יש לזה משמעות רבה לילדכם. זה יכול להיות משהו מיוחד שילדכם יצפה לו בכל יום.
 המים מהווים את רוב משקל גופינו (כ- 2/3) וממלאים תפקידי מפתח רבים בגוף. שלחו את ילדכם עם בקבוק מים לביה"ס והקפידו שיעשה "הפסקת מים" כל 20 דקות כאשר הוא משחק או בזמן פעילות גופנית.
 הרגילו את ילדכם לשתות מים לעיתים תכופות, בין אם מרגישים צמא ובין אם לא. שתיית מים בזמן הארוחות יכולה להיות דרך טובה להשלים את כמות הנוזלים האובדת.


שנת לימודים מהנה ומוצלחת!