botanicare
וולנטיין דיי בגרייט שייפ PDF Print דואר אלקטרוני

לכבוד הוולנטיין דיי, רשת מועדוני הכושר

great Shape מזמינה אתכם לחוות:גרייט שייפ

Great Love...

לכבוד הולנטיין דיי, רשת מועדוני הכושר Great-Shape מזמינה את הקהל הרחב לסופשבוע ארוך ורומנטי במיוחד. במהלך הסופשבוע יקיימו המועדונים השונים שפע של פעילויות בסימן חג האהבה כמו פילאטיס זוגות, שיעורי ריקוד חושניים במיוחד, סדנאות והרצאות זוגיות.                                                          צילום:אבי ולדמן

 

שיעורי הכושר אף הם ילבשו אווירה רומנטית במיוחד עם אירובי דאנס לטיני פראי וצמוד במיוחד, שיעורי סמאש זוגיים ולהעלאת הזיקוקים ספינינג לצלילי מוזיקה רומנטית והדרכה כפולה עם זוגות מאמנים ומדריכים שילוו את המתאמנים לאורך הסופשבוע.

 

לכבוד חג האהבה, ילבשו כל מועדוני הרשת אווירה רומנטית במיוחד ויציעו לקהל הרחב מגוון מתנות מפנקות ורומנטיות - גבינות ויין, שוקולדים, פרחים ושאר פינוקים משמחים. כמו כן, יוגרלו מתנות זוגיות וגם לרווקים יינתן מענה עם "ספין דייט" איכותי כדי שבשנה הבאה לא תהיו לבד..

 

בנוסף, במהלך סוף השבוע כל זוג שיירשם יוכל ליהנות ממבצע שווה במיוחד: 

מנוי לשנה יעלה 245 ₪

מנוי לשנה וחצי (18 חודשים) יעלה 235 ₪

ומנוי לשנתיים יעלה 222 ₪. 

הצעה לתרגילים לחיזוק הקשר הזוגי - להעמקת הקשר, לכיף, לגיוון וגם לתוצאות, אימון בזוגות יעניק לכם חוויה שונה ומיוחדת. ניתן לבצע את התרגילים בכל מקום - בבית או בחיק הטבע.

1. עמדו זה מול זה והניחו זרועות על הכתפיים זה של זו. כפות הידיים של האישה יכולות להיות מונחות על האמות של הגבר עקב גדלים שונים של גפיים בדרך כלל.

1.יש לכפוף ברכיים באיטיות תוך העברת המשקל לאחור כאילו כסא מונח מאחוריכם. יש לשמור על גב זקוף וברכיים מעל קו הבהונות.

2. לנתק רגל ימין מהרצפה ולהישאר בסקווט (מכרע) על רגל אחת (ימין מול ימין של בני הזוג). לקרב טבור אל עמוד שדרה לגיוס שרירי בטן עמוקים.

3. להניח את הרגל ולהתיישר מעלה. לחזור שוב לסקווט ולהרים את הרגל השנייה. יש לחזור על התרגיל4-6 חזרות באיטיות ובשליטה.

 

2. שבו גב אל גב, רגליים ישרות קדימה וצמודות (ניתן לכפוף מעט את הברכיים). הצמידו את הגב אחד לשני מהחלק התחתון ועד לחגורת הכתפיים.

1. אחד מבני הזוג מתחיל עם כפיפה איטית מטה כאשר השני מבצע פשיטה. החלפת התנועה. יש להקפיד על קצב איטי ורגישות ליכולת ולמוגבלות הבן זוג. 4-6 חזרות עם שהייה בשיא המתיחה.

2. באותו מנח, פתחו לפישוק נוח תוך שמירה על גב זקוף. פתחו זרועות לצדדים והצמידו זרועות. הטו משקל הצידה כאשר צד אחד של הגו והזרועות יורד מטה וצד שני נמתח והזרועות עולות מעלה.

המשיכו כך מצד לצד באיטיות. 8 חזרות.

3. באותו מנח בפישוק, כפיפה קדימה כמו בסעיף 1 ובן הזוג מבצע פשיטה כאשר הגב צמוד לכל אורך הדרך. 4-6 חזרות איטיות בלי להפעיל לחץ או כוח על בן הזוג.

 

 


תגובות
חיפוש
רק משתמשים רשומים רשאים לכתוב תגובות

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."